
Klachtenprocedure
Wanneer je niet tevreden bent over mijn begeleiding, dan hoor ik dat uiteraard graag. Allereerst proberen we samen tot een goede oplossing te komen.
​
Tevens schrijft de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) voor dat iedere zorgaanbieder die zorg verleent vanuit de Zorgverzekeringswet en Wet langdurige zorg een klachtenregeling, klachtenfunctionaris en een geschillenregeling moet hebben. De Wkkgz geldt ook bij zorg die de cliënt zelf betaalt.
​
Ik ben hiervoor aangesloten bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) en ik maak hierbij gebruik van het Model Klachten- en geschillenreglement NIP. ​
​
Wanneer we er samen niet uitkomen, dan kun je kunt een klacht indienen bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) via klachten@cbkz.nl of per aangetekende post: CBKZ, Antwoordnummer 570, 4200 WB Gorinchem. Klachten kunnen digitaal worden ingediend middels het klachtenformulier.​​​

